Przebadanie jak największej liczby Polaków pod kątem wczesnego wykrycia zmian nowotworowych oraz uświadomienie społeczeństwu, jak ważne jest regularne wykonywanie kontrolnych badań USG
W ramach akcji społecznej Ministerstwo Zdrowia wydało publikację „I love ♥ czyli zdrowe Święta Bożego Narodzenia", w której znajdują się przepisy na wigilijne potrawy
W Poznaniu od kwietnia ruszyła kampania promująca projekt "Rodzina na Starcie". W maju jest ona realizowana pod hasłem "To co umiem... rodzi się z doświadczeń". Jej celem jest rozpowszechnianie wśród mieszkańców Poznania
Z badań TNS OBOP wynika, że świadomość żywieniowa gimnazjalistów w Polsce jest stosunkowo wysoka, jednak w niewielkim stopniu przekłada się to na ich postawy
Ruszyła ogólnopolska akcja edukacyjna „Zdrowa Mama = Zdrowe Dziecko”. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie wiedzy na temat właściwego przygotowania organizmu kobiety na czas od poczęcia dziecka przez ciążę d
W październiku 2007 r. wystartowała społeczna kampania „Zdrowe Plecy”. W ramach inicjatywy, której pomysłodawcą jest koncern Gedeon Richter Plc., a patronem - Polskie Towarzystwo Badania Bólu, pacjenci będą mogli skorzystać z kon
Ministerstwo Zdrowia inauguruje ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem I love♥ Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!”, której głównym celem jest uświadomienie konieczności profilaktyki chorób serca
Ruszyła druga edycja kampanii „Zły dotyk”. Inicjatywa skierowana jest przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci. Okazuje się, że statystyki są zatrważające - problem ten dotyczy aż 25 % dziewczynek i 8 % chłopców
W edukacji dzieci i młodzieży niezwykle istotnym elementem jest przekazanie prawidłowych zasad żywienia. „Tęczowy Ogród” w tym roku szkolnym przeprowadza w swoich placówkach kampanię edukacyjną „Jem zdrowo i kolorowo”
Ranking Miejsc Przyjaznych Przyszłym Mamom organizowany w ramach kampanii „Odmienny stan – odmienne traktowanie” został rozstrzygnięty. W wyniku głosowania internautów oraz kapituły konkursu wyróżniono dziesięć placó