Trendy. Rynek mody rozwija się dzięki gwiazdom show biznesu, które chcąc zainteresować media wręcz przebierają dzieci za własne kopie. Światowymi liderami w tej dziedzinie są Katie Holmes i Tom Cruise, których córeczka jest bardziej elegancka niż własna mama. Designerskie ubranka lubią też państwo Bekhamowie i Angelina Jolie i Brad Pitt. Można się z tym zgodzić lub nie, ale faktem jest, że na całym świecie o wiele bardziej zwraca się uwagę na wygląd dzieci.
Styl. Dzisiejsze dziecko powinno wyglądać stylowo i elegancko czyli przestrzegać etykiety dotyczącej stroju. Tak jak w przypadku ubrań dla dorosłych rzeczą nadrzędną jest tu odpowiedni dobór stroju do okazji. W podróży liczy się subtelność i praktyczność. Eleganckie marynarki i wieczorowe suknie zostawmy na specjalne okazje. Dzisiejsze dziecięce projekty są kopiami kolekcji dla dorosłych, które posiadają dodatki lub motywy świadczące o tym, do kogo są kierowane. Także wybierając strój pomyślmy najpierw o sobie.
Jakość. Pamiętajmy, że modne ubranka dla dzieci muszą nie tylko ładnie wyglądać, ale również powinny spełniać również swoją pierwotną funkcję. Powinny być starannie wykonane – dotyczy to zarówno stylu i jakości, jak i doskonałej znajomości dziecięcej budowy oraz zwyczajów. Ubierając dziecko w rzecz droższą, lepszej jakości zapewniamy mu wygodę i mamy gwarancję, że tak szybko się nie zniszczy.
Rynek. Z roku na rok na całym świecie powstaje coraz więcej butików z modą dziecięcą, a sklepy internetowe przeżywają rozkwit. W polskich butikach internetowych można znaleźć coraz ciekawszą ofertę najlepszych światowych marek, których produkty są wykonane z najlepszej jakości materiałów i świetnie wykończone. Możemy na przykład ubrać dziecko jak Gwyneth Paltrow czy Jamie Olivier (http://www.coocoo.pl/producenci/bonnie-baby.html) czy Sarah Jessica Parker (http://www.bonniebaby.co.uk/gossip.php).
[-------]
Długa podróż to zarówno dla dziecka jak i jego rodziców ogromne wyzwanie. Trzeba brać pod uwagę słońce, deszcz, zmiany temperatur, klimatyzacje, przeciągi, przesiadki, niespodzianki czy inne „wypadki przy pracy”. Ładnie wyglądające dziecko to świetna zabawa i powód do dumy dla rodziców. Natomiast sama moda to już sztuka także kształtująca osobowość dziecka.
W Butiku Coocoo możemy znaleźć następujące marki: Bonnie Baby – brytyjska marka luksusowej odzieży i akcesoriów dla dzieci w wieku od 0 do 2 lat. Ulubiona marka dzieci Jamie Oliviera, a także Gwyneth Paltrow, która swoje uwielbienie wyraziła słowami: ‘zakochaliśmy się w jakości i delikatności [ubranek Bonnie Baby]’. Norlie – duńska marka obecna od 2005 roku, swoje produkty kieruje dla niemowląt i dzieci w wieku do sześciu lat. Klasyczne wzory ubranek nigdy się nie nudzą i nie przestają być modne, wyróżniają się ponadczasową prostotą i pięknym wykończeniem. Poppy & Ned - to brytyjska firma tworzona z prawdziwą pasją od 2007 roku po to, aby modzie dziecięcej przywrócić niewinność. Poppy & Ned zapewnia oryginalne kolekcje, które pozwalają dzieciom ubierać się stylowo i wygodnie. FASI kids – polska marka, która powstała po to by dzieci wyglądały elegancko, nie tylko słodko, nudno i bezstylowo. Kolekcja FASI zaprojektowana jest tak, aby zaspokoić tę potrzebę: "dorosłe" kolory, najlepsze wzory, najłatwiejsze zapięcia, i przede wszystkim najlepszej jakości materiały - wszystko to sprawia, że jest to wyjątkowa propozycja na rynku. AraVore Babies - to kolekcja wspaniałych ubranek i pościeli dziecięcej w wymarzonych kolorach i połączone z tradycyjną stylistyką. Każdy element kolekcji jest haftowany, szydełkowany i zszyty przez krawcowe z Asuncion, stolicy Paragwaju, i wykonuje się go jedynie z najbardziej miękkiej bawełny lub wełny merynosów. Pasito a pasito - hiszpańska marka, której historia sięga 1995 r., kiedy jej pomysłodawcy postanowili stworzyć linię produktów dla dzieci, które wyróżniały się jakością, dbałością o szczegóły, przy jednoczesnym zachowaniu użyteczności. Produkty pasito a pasito kupują matki, które w poszukiwaniu perfekcji doceniają detale oraz dobry smak. To one tworzą wyjątkowy styl marki pasito a pasito.
www.fit.pl
1