W wydaniu 3/2011 magazynu „body LIFE” przyglądamy się lojalności klienta oraz podajemy dokładne wyliczenia, ile kosztuje stały klient. Poza tym opisujemy trening funkcjonalny i podpowiadamy, dlaczego warto mieć go w ofercie klubu, a także poka
Rynek fitness w Polsce jest wciąż dość trudny do oszacowania. Brak systematycznych badań tej branży owocuje trudnością w określeniu, jak popularne są proponowane usługi, które z nich cieszą się szczególnym powodzeniem i dlaczego
Pojawienie się trendu, znanego jako wellness, w znaczący sposób wpłynęło na zmianę układu przestrzennego wielu
Podczas tegorocznych targów FIT – EXPO w Poznaniu po raz pierwszy przyznano Nagrody Fitness Marketingu 2010, honorując tym samym najlepsze projekty marketingowe branży fitness
Wybór odpowiedniego napoju, dostosowanego do rodzaju wysiłku i czasu jego trwania, nie jest, jakby się mogło wydawać, sprawą oczywistą. Wymaga przemyślenia i wiedzy o składzie produktów oraz fizjologii wysiłku. Mamy nadzieję, że nasz kr&oacu
Ukazał się ostatni przed końcem roku numer magazynu „Body Life” – jedynego w Polsce branżowego czasopisma fitness. Znajdą w nim Państwo wiele ciekawych artykułów i materiałów przydatnych w prowadzeniu klubu fitness oraz wsz